Blev medlem: 29 januari 2010, 14:59 Inlägg: 236 Ort: Västernorrland
Mitt första seriösa försök att göra true flames. Körde mest på frihand då jag är livrädd för att det bara ska bli ett 6pack av allt. Material:plåt Färg: comart Status:Klarlack behövs
Senast redigerad av johnny 13 april 2011, 16:11, redigerad totalt 1 gång.
Riktigt snyggt, ser verkligen ut som riktiga flammor!
IOR
Inläggsrubrik: Re: Trueflames
Postat: 5 februari 2011, 19:55
bakre halvan är riktigt,riktigt bra främre inte samma klass bara min åsikt iofs
Esprit-73
Postat: 5 februari 2011, 22:04
V.I.P
Blev medlem: 1 januari 2009, 20:57 Inlägg: 1717 Ort: Söderköping
IOR skrev:
bakre halvan är riktigt,riktigt bra främre inte samma klass bara min åsikt iofs
Tycker klicken mitt i är jävligt bra oxå...
_________________ Mvh Jonas
johnny
Postat: 5 februari 2011, 22:19
Ja, det är ju hur j*kla svårt som helst att få till. Då jag började med rött i botten tyckte jag att jag nästan överdrev, men sen fick jag spraya ännu mera rött och typ börja om. Så kontentan av det hela är att man ska inte vara blyg de första lagrena :) Men skam den som ger sig.
På den första bilden så var dom helt ointressanta så jag bara stängde ner direkt. På din andra bild så ser jag riktigt snygga flammor, så det där med kvaliten på fotot är ju helt avgörande hur man reagerar på en målning. Snyggt jobbat
_________________ Lennart
johnny
Postat: 1 april 2011, 15:46
Hehe, ja det är lite skillnad på bild och bild, jag har vart lite lat på många av mina bilder och inte fotat så att det ser bra ut. Men nu med nya kameramobilen så kommer jag bli bättre på det :) förhoppningsvis iaf
Nu har jag laggt klarlack på testplåten. Nu använde jag 1komp på burk, bara för att jag var så nyfiken att se vad som händer med färgerna. Men grymt vilken skillnad det blir.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori