Hej Dom flesta sidor som jag kollar där det läggs upp bilder kan jag inte se. Är det fler som har samma problem? Det kommer kommentarer på bilderna så det är i alla fall inte bara jag som har det problemet. Kör Firefox 9.0.1
devadede
Inläggsrubrik: Re: Kan inte se bilder.
Postat: 21 januari 2012, 18:20
kan vara virus program eller brandvägg som ej tilllåter detta.hade problem med min router fick stänga av brandväggen i den. har ju en brandvägg i datorn också så det va lugnt. kan ju räcka med att kolla inställningarna
golden
Postat: 21 januari 2012, 19:26
Kör också firefox och gjorde en snabbkoll och såg att en bild som jag själv lagt ut för ett par veckor sen var "borta" medans övriga bilder som andra lagt ut fanns kvar (Sunday art show/ den bild under året som blev bäst.) eler vad den nu hette.
_________________ Lennart
cj
Postat: 21 januari 2012, 19:41
Det är ganska många bilder som är borta speciellt i gamla poster.. Vissa verkar medvetet vara bortplockade men inte alla..
_________________ Chrille
Lillen
Postat: 22 januari 2012, 07:24
Site Admin
Jag har inte haft det problemet....dom bilderna som man inte kunnat se är det länken till som felat ....dvs på bilduppladdartjänstens sida som strular.
_________________ Mvh Robert Abrahamsson Administratör
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori