det funkade ju bra,,,jädra coola motiv,, försökte filma själv en gång men vete fan hur man redigerar jag har Nero program där man tydligen skulle kunna göra egen video,,,fattade nada är jag skulle prova att klippa filmen,,,
tbjerke
Inläggsrubrik: Re: filmade lite..
Postat: 7 mars 2011, 23:13
V.I.P
Japp hatten av.... Vet inte hur stor kamurran är men det hade varit ballt och se bakifrån sprutan
beair
Postat: 7 mars 2011, 23:36
Lysande...! Förstås är det mest intressant vad du har för grejer/använder för teknik etc, men! Vad är det för en käck kamera du använder? :)
sprayer
Postat: 7 mars 2011, 23:48
beair skrev:
Lysande...! Förstås är det mest intressant vad du har för grejer/använder för teknik etc, men! Vad är det för en käck kamera du använder? :)
det är en GoPro HD kamera, riktigt rolig leksak om man gillar att filma
den kan vara lite för tung/stor för att montera på sprutan men jag har funderat på det
Blev medlem: 1 januari 2009, 20:57 Inlägg: 1713 Ort: Söderköping
Hur gör du??? Ser du motivet färdigt i huvet eller kommer det allt eftersom.. Ascoolt så in i helvete. Grymt impad...
_________________ Mvh Jonas
sprayer
Postat: 17 mars 2011, 17:43
Esprit-73 skrev:
Hur gör du??? Ser du motivet färdigt i huvet eller kommer det allt eftersom.. Ascoolt så in i helvete. Grymt impad...
oj, tack så mycket
nja, när jag målar sådär på skoj så har jag inget klart i huvet.. målar lite löst på måfå så bygger motivet sig själv, är lite som att se figurer i moln. (..vad flummigt det lät men hoppas det är begripligt)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori