Blev medlem: 1 januari 2009, 20:57 Inlägg: 1713 Ort: Söderköping
Klart vi samåker cj. Vad för helg pratar vi om???
_________________ Mvh Jonas
cyclone
Inläggsrubrik: Re: Airbrush Träff!
Postat: 6 november 2011, 13:42
åh det är prat om en träff... har inte varit in på sidan på länge men jag skulle väldigt gärna delta för jag känner att stafettpinnen får gå vidare med arrangemanget... LOVA att ni pm:ar eller ringer mig så jag inte missar detta... /Robin
åh det är prat om en träff... har inte varit in på sidan på länge men jag skulle väldigt gärna delta för jag känner att stafettpinnen får gå vidare med arrangemanget... LOVA att ni pm:ar eller ringer mig så jag inte missar detta... /Robin
Tjena och hallå! Nu känns det som att jag har lurkat färdigt här på forat och i stället ska börja posta lite.
Jag är definitivt intresserad av att dra på någon träff, dels för att jag är nybörjare och behöver en del praktiska tips och dels för att jag gillar att träffa nytt folk.
Jag bor bara ett stenkast från Jordbro så en träff där vore ypperligt!
Juli
Inläggsrubrik: Re: Airbrush Träff!
Postat: 12 november 2011, 00:56
Januari, februari låter bra för mig med :). Förresten apropå luft... Industri kompressor finns som sagt men det behövs en extrem koppling så att det går att koppla in massa slangar... Kanske någon har en sådan eller har tips var kan man skaffa en sådan pryl?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori